twinsinaussie.blogg.se

Följ Louise och Sofies backpackerresa på andra sidan jordklotet, längs The Gold Coast, Australia.

Mår dååååligt!

Publicerad 2014-03-09 06:42:17 i Allmänt,

Hejhej!

Asså Sofie och jag mår så jäkla dåligt! Ända sedan vi fick reda på att det där flygplanet störtat så har vi haft ångest och panik. Vi är så rädda och uppskakade! Vill bara hem till vårt trygga hem och aldrig sätta oss på ett plan igen😪från att ha en fantastisk första dag i Kuala Lumpur så har bara allt vänts upp och ned på något dygn. Vi känner oss så långt ifrån oss själva, det enda vi tänker på är det där flygplanet. Det gjorde inte saken bättre av att vi blev förfölja av en man inne på köpcentret för en liten stund sedan heller. Vi stod nere på bottenvåningen och jag skulle ta foto på Sofie. Då kommer det förbi en man som säger "beautiful girls" och ställer sig två meter ifrån oss. Vi ler lite, jag tar bild på Sofie och så går vi ut genom ingången. Sofie ska ta bild på mig, och helt plötsligt står mannen framför oss och säger " I can take a picture of you" och kollar så äckligt på oss. Jag säger att det inte behövs och så bestämmer vi oss för att gå därifrån. När vi gått någon meter så märker vi att mannen följer efter oss, Sofie drar i mig att vi ska stanna. Mannen går förbi men saktar ner sin fart och vänder sig om. Vi rusar in i köpcentret igen och går iväg och gömmer oss. När vi står långt iväg och har koll på ingången ser vi mannen gå tillbaks in i centret och titta sig omkring som om att han letar efter oss, sen går han med snabba steg ut igen. Efter en stund kommer han tillbaks in i centret igen och åker upp för rulltrappan till nästa plan. Sofie och jag skyndar oss därifrån och nu sitter vi vid vårt boende helt uppskakade. Vi känner oss helt paranoida. Alla verkligen stirrar på oss hela tiden. Säkert bara för att vi ser så utländska ut. Men det är sjukt obehagligt! Jag vill bara härifrån nu och försöka slappna av och sluta tänka på allt hemskt som hänt. Fan asså! Hade gjort allt för att ha mamma och pappa vid min sida nu😔❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela