twinsinaussie.blogg.se

Följ Louise och Sofies backpackerresa på andra sidan jordklotet, längs The Gold Coast, Australia.

Hejdå Malaysia!

Publicerad 2014-03-18 08:20:01 i Allmänt,

Då sitter Louise och jag redo för att boarda planet om 25 minuter. VI har haft en lång väntetid på flygplatsen men snart är det alltså dags att kliva ombord på flygplanet som ska ta oss till Bali! Hoppas verkligen att det blir en behaglig tur och att tiden går snabbt. Vädret är dimmigt och disigt men hoppas att det är klarare uppe i luften.
 
Vi har spenderat tiden genom att vila på golvet, äta lite och jag har även klurat på ett personligt brev som jag tänkt skicka in till utbildningen jag tänkt söka in till.
 
Just nu har vi faktiskt kickat igång datorn eftersom våra mobiler inte har någor batteri. Louise har endast 20% kvar och min gav upp för flera timmar sedan. Så det var en himla tur att vi hade datorn i handbagaget så att vi fick lite tidsfördriv.
 
Hann även prata en snabbis med älskade pappa! <3
 
Tror jag får avsluta nu och springa på toaletten så att det är gjort. Men vad roligt att alla våra vykort har kommit fram till er där hemma. Ni som inte har fått något kan kanske ha ett kort väntandes hemma hos er. Dvs Emelie J och Fredrika H ;) Ni får iallafall hålla tummarna att allt går bra för oss så hörs vi på Bali! Puss och kram <3
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anna 💃

Publicerad 2014-03-19 16:15:47

Hoppas ni får det underbart på Bali! Sola lite för mig också..... Likblek just nu. Kramar till er ❤️

Hoppas flygningen gick bra!

Svar: Flygningen gick bra, så det var skönt😊dock är det värsta regnovädret här och det ska hålla i sig hela vår vistelse här😒så det blir ingen sol för oss heller. Lär vara lika bleka som dig när vi kommer hem om det fortsätter såhär😰👎😋hoppas allt är bra med dig Anna och att det går bra i skolan? Jag håller tummarna för att vårsolen tittar fram så åtminstone du kan få lite färg😄Många kramar från oss❤️
Louise Olsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela