twinsinaussie.blogg.se

Följ Louise och Sofies backpackerresa på andra sidan jordklotet, längs The Gold Coast, Australia.

Bilder på våra kläder!

Publicerad 2014-03-03 04:05:51 i Allmänt,

Här kommer några bilder på oss i våra uppsydda kläder som utlovat. Bilderna är inte de bästa och vi ser lite roliga ut men here you go!
Dessa svarta byxor syddes upp till Sofie
Mina är snarlika, dock har jag fickor på mina och rent generellt tycker jag Sofies var lite finare, mina är tightare över höfterna. Och varför jag inte har tröja på mig på bilden är för att vi slängt alla våra kläder i tvätten😋
Här är blusen och kjolen. Blusen "lyser" mycket på bilden, riktigt så mycket gör den inte i verkligheten. När Sofie valde färg i katalogen så såg materialet mycket mattare ut. Så lite besviken blev hon över det. Kjolen blev hon nöjd med, förutom att vi såg igår att någon söm på sidorna av kjolen är av....dåligt! Ska gå till en skräddare i Ho Chi Minh och fråga om de kan fixa till den!
Här är min blus. Jag blev inte heller helt nöjd med min. Ville mer att det skulle kännas som en "finblus". Denna ser väldigt vardaglig ut...kjolen är lika rynkad som Sofies men det syns inte på bilden. Min är hel fortfarande så den blev jag ändå nöjd med😜

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-03-03 10:41:32

De var väl ändå helt okej? 😄 ni får göra en stylad outfit sen 😉

Svar: Haha man kan inte riktigt få till snyggt med våra redskap vi har! Men vi kanske kan ge det ett försök😜
Louise Olsson

Postat av: Anna

Publicerad 2014-03-04 21:08:21

Åh, speciellt kjolarna var fina!! 😍
Kul att ni har det bra. Saknar er ❤️

Svar: Hihi tack😍lite typiskt att sofies gått i sönder innan hon ens använt den bara😜Ja, vi har det bra! Kommer hem om inte allt för länge så vi passar på att njuta så mycket som det går😃hoppas allt rullar på som det ska där hemma?😘Och vi saknar dig fina Anna❤️
Louise Olsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela