twinsinaussie.blogg.se

Följ Louise och Sofies backpackerresa på andra sidan jordklotet, längs The Gold Coast, Australia.

Lamai Beach

Publicerad 2014-02-01 13:59:26 i Allmänt,

Hejhej på er där hemma i snöyran! Nu har Louise och jag precis avnjutit en thailändsk kvällsmat, och en coccosdrink till det. Speciell smak men det var spännande att prova😊

Idag har vi alltså förflyttat oss till Lamai Beach, vi bor i ett eget litet hus. Vilket är mysigt.. Det tar cirka två minuter att gå ner till stranden som ligger precis nedanför. Lamai är en lite lugnare ort känns det som, men det är mysigt. 

Idag har vi legat vid stranden ett tag, fått kroppsskrubb och massage och även hittat en bokhandel med svenska begagnade böcker! Lycka! Eftersom att vi läste ut våra förra böcker igår.. Det blev thrillerböcker för oss båda.. Kanske inte det smartaste för två lättskrämda tjejer som oss😋men vi får hålla oss till strandläsning på ljusa dagen antar jag..

Nu ska vi lämna restaurangen eftersom det blir så pinsamt att sitta kvar och snylta wifi när man ätit upp maten😄men tänkte dela med mig av en bild som jag fick skickat från prästen i Melbourne. Så här fint hade de ordnat för morfar när klockan var 13.00 i Sverige och 23.00 i Melbourne, Australien. Så himla fint och snällt❤️

Vi hörs mer senare! Måååste förresten boka utflykter/aktiviteter också! Uppdaterar sedan vilka det blir😊😘❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela