twinsinaussie.blogg.se

Följ Louise och Sofies backpackerresa på andra sidan jordklotet, längs The Gold Coast, Australia.

Bangkok!

Publicerad 2014-02-22 10:52:11 i Allmänt,

Nu är vi framme i Bangkok för en liten visit innan vi tar flyget till Vietnam imorgonbitti. Resan från Koh Samet gick mycket fortare på vägen tillbaks. Fem timmar var lagom! Efter att bara ha fått i oss en varm choklad imorse, som vi inte ens drack upp på grund av att den enbart smakade socker!?😫så lyxade vi till det med en riktig braklunch/middag😄för första gången sedan vi åkte hemifrån för snart 3,5 månad sedan så fick vi äntligen vår lax! Vi älskar ju lax så ni kan ju tänka er att vi njöt! Dock har vi nu fått ont i magen av spagettin men det var det nästan värt😊här kommer wn bild på vår mat som vi åt för en liten stund sedan. Nu ska vi gå tillbaka till Khaosan Road där vi har vårt rum. Kolla in shoppingen och bara strosa runt innan vi tar och vilar oss på rummet tills det är dags att röra sig till flygplatsen. Jag har sovit jättedåligt inatt. Sofie sov redan vid elva men jag lyckades inte somna förrän klockan var tre och därefter vaknade jag varje timme innan det var dags att gå upp. Seegt! Sjukt att vi lämnar Thailand snart, vi är så redo för nya äventyr och möta upp girlsen igen😃ha det så bra alla så hörs vi i Hanoi😘❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentarer

Postat av: Daddy

Publicerad 2014-02-22 15:19:51

Ser ju gott ut, men är det inte en liten portion
Eller den ligger på en pizza talrik 😄😄😄😄

Svar: Tallriken var rätt stor har jag för mig😋spagettin var riktigt mäktig så vi blev mätta och belåtna😄😄
Louise Olsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela