twinsinaussie.blogg.se

Följ Louise och Sofies backpackerresa på andra sidan jordklotet, längs The Gold Coast, Australia.

Hatar tupparna utanför vårt boende😡

Publicerad 2014-03-31 00:40:22 i Allmänt,

Ååååh! Fy fan vad jag är irriterad!!!!!!! Här är ett dussin tuppar utanför vårt boende som galer som faaaaan! De slutar inte! Har hållit på sedan klockan var halv ett på natten och nu är klockan halv sju! De gal konstant, fem sekunder mellan varje skrål! Vill bara gå ut och sparka till dem! Man kan omöjligt sova! Så himla irriterande, förstör så jäkla mycket...vem har en massa tuppar mitt inne i stan? Jag dööööör av frustration. Har legat vaken så länge på grund av dem. Önskar jag kunde spela in ett klipp och visa er hur högt det hörs. Det är princip som de har varsin mikrofon med högsta volym. Det går inte att u.n.d.v.i.k.a😩håll tummarna för att jag lyckas somna snart. Sofie sover här bredvid mig. Avundsjuk man blir😓🔫vi hörs😘

Kommentarer

Postat av: Daddy

Publicerad 2014-03-31 19:11:40

🐔🐔🐔🐔🐔🐔🐔

Svar: 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
Louise Olsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela